pátek 19. června 2009

Jak je na Valašsku krásně....

Přidávám ještě prár fotek z naší dovolené...bylo tam opravdu nádherně. Stále méně by se mi chtělo cestovat někam do zahraničí, když u nás je tááááák hezky...


Verča, Adam a Ondřej svačí před chalupou.... (pozn.: Máte-li více dětí - vřele doporučuju si je označit viditelnými jmenovkami - míň se Vám pak pletou... :-)))))





Já (ať tu taky někde jsem..) a děcka na rozhledně - respektive na schodech rozhledny ve Fracové Lhotě, kam jsme pak vylezli (někteří z nás se značným sebezapřením..můj strach z výšek ale děti nehodlaly brát na vědomí...) a nic neviděli, neb bylo nebo zatažené...


To je ta super úžasná půjčená chalupa...



Máky na zápraží chalupy - foceno hlavně pro EvuR :-)))

1 komentář:

  1. Jů.... Ali... foceno hlavně pro mě ? ... tak to je luxus... pravda je, že mě máky hned bouchly do očí... jsou úžasné... stejně tak ty, tvoje zlatíčka ... no a chaloupka to je poezie... ráj !

    OdpovědětVymazat